No voi rakkaus.

Se raiskasi mun tyttöni. Se vittu RAISKASI mun tyttöni. Mitä vittua?
Haluan pyyhkiä eilisen pois kokonaan historiankirjoista,
toivon niin ettei eilistä olis olemassa.

Tää on vaan pahaa unta.
"Avaa mun silmät ja herätä mut tästä unesta."

Mitä vittua mä nyt voin tehdä?!

Ja great. "Hei, meidän ovessa oli tällanen. Tää on ilmeisesti sulle."
Jenni, älä kirjoita mulle noin. Nää seinät kaatuu mun päälle.
Et sä voi vaan mennä ja naida mun elämäni rakkautta.
Ja vittu vielä kahdesti.

Ja ei, mä en ole tulossa grillikatokselle kello 19, tiedä se.
Vitun kusipää lutka
älä edes kuvittele että mä tulen.

"Mä en oo niin vahva että voisin tämä kestää."

Haluan vitun kauas täältä
joka vitun ainoa näistä mulkuista pettää mut
paitsi se
jota vähiten odotin.


Riina.

Olet hyvin tärkeä ja rakas, onneksi sä tiedät sen.