Hahaa. Väsyttää ihan sikana.

Menin eilen nukkumaan jo yheltätoista, ja heräsin samaan aikaan aamulla. Eli 12 tuntia meni ihan leppoisasti. Odottelen että Jenna soittelee mulle.

Riika soitti hetki sitten. Se isonen, en nyt just muista sen nimeä, halus puhua mun kanssa puhelimessa. Puhuin sen kanssa viimeksi puol vuotta sitten, sillon kun Suski oli riparilla. Se oli Suskinkin isonen. Riika on nyt riparilla, ja Emmikin on sen isonen.

Tosiaan, tällä kertaa se ei vittuillut mulle niin kuin sillon viimeksi. Se oli oikeestaan tosi kiva tyyppi. Loppu puhelu meni suunnilleen näin:

"Mä kuulin että te ootte Riikan kanssa menossa juomaan jotakin. Kahviako ajattelitte juoda?"
"Hahaa, joo, mennään Riikan kanssa juomaan kahvia viides päivä."
"Mä voisin tulla kattomaan teitä sillon. Me ollaan meinaan tiedetty toisemme tässä nyt yli puoli vuotta, muttei olla koskaan nähty, niin olis tosi jees. Tai sitten kun sä tuut HGChen."
"Joo, niin, tai sitten kun mä meen isoskoulutukseen."
"Niin joo. Mutta, oli kiva jutella taas, moimoi."

Se kyseli mun riparista kaikkea. Sanoin, että mulla oli paras ripari ja parhaat isoset, että Emmi on paras ja Seppo on kiva. Sit se kysy että tykkäsinkö Jonista... Sanoin vähän vaivihkaa, että mä en henkilökohtaisesti pitänyt siitä, vaikka tiesin ettei pidä kukaan muukaan. Eikä tääkään poika pidä siitä, ylläri.

Joku mieleenpainuvin lause sen suusta: "Mä en kyllä ole sitä meiltä, et Emmi on paras isonen. Näin kaikin puolin rehellisesti voisin sanoa, että kyllä olen paras isonen." Sit kyllä sanoin, etten mä ala luokittelemaan isosia parhausjärjestykseen, että kaikki jotka oon tavannut on ihania... Paitsi Joni.

Tuli ihana fiilis, kun sai kuulla ripari juttuja taas. Ii, haluun takas Kivisaareen. Mulla on ikävä sitä paikkaa ja sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Ja mulla on ikävä niitä maailman kauneimpia silmiä.