Haa, oltiin eilen lintsillä. Minä, Mia, Riku, Jesse, Sabe, Henni ja Melkku. Oli aika kivaa. Mia flirttaili jarrumies Mikon kanssa ja Mikko nauro. Parhaat palat:
1. Pikkupoika: "Oikeesti äiti!"
   Vittuuntunut Mia: "No eiku leikisti iskä."

2. "Ajattele, kuinka moni ihminen panee täl hetkel nii ei pelota, ja jos se ei auta, ajattele Michael Jaksonia."
    "*totalreps*"

3. *Kassaneiti ojentaa limun kai*
Mirka: "Sano kiitos."
Mia: "Kiitos. *Mia kääntyy pois kassalta* Mirka vittu joskus mä viel... *sadattelee*"
Mirka: "*reps*"

4. "Vittu mua vituttaa tää lol. Lol. Kelaa. Lol. Lol."
    "Joo voi vittu, lol oikeesti. *reps* no lol. Lol."

5. "Jos olisin viittiny, olisin sanonu noille kakaroille et 'Voi vitun kakarat, tarviiks viljellä sitä vitun vittua ihan jatkuvasti.' "
   "Voi vittu."


Ei oo sit missään paremmuus järjestyksessä. Äähää, meil oli niin kivaa. Ajoittain. Voi että me repeiltiin ihan jatkuvasti. Paitsi sillon, ku vitutti mut nojoo. Mialla oli ihan vammasta, se ei osannu olla nauramatta hetkeekään.

Sen mutsi haluu mut niille kahville juttelee sen kaa pitkästä aikaa. Siis Mian. :D Joku teki taas vanhempiin hyvän vaikutuksen. Mut mä tykkään jutella, minkäs mä sille voin. Juttelin tänää metrossaki Elan mutsin kans aika pitkään. On ainakin jotain kivaa duunailtavaa, saa sentään puhuu. Must tuntuu, et se on yks kivoimmista asioista. Mirkan lempiasiat: Paneminen, tupakointi, ryyppääminen (vaikken saa enää) ja puhuminen. Noo, oliski. :'D Meen taas, moro.