En nukkunut kunnolla koko yönä. Alkuyöstä kuulin ääniä, joiden takia en saanut unta. Jossain vaiheessa heräsin, kello oli jotain kaksi tai jotain (olin nukahtanut kahdentoistä jälkeen). Näin unta, jossa käveltiin Millan kanssa Tuomiokirkon edessä rantaan päin käsi kädessä, ja ihmiset tuijottivat. Luultavasti me myös pussailtiin, en oo ihan varma. Seuraavan kerran kun heräsin, olin nähnyt unta, jossa tappelin mutsin kanssa tosi pahasti. Kolmannen kerran herätessäni olin nähnyt unta, jossa nain Millaa. Uuh. Neljännen kerran herättyäni kello oli 06:15 ja kuulin, miten mutsi ja Jukka keskusteli alakerrassa. Olin nähny myös jotain unta, mutten muista mitä. Siitä asti valvoin sängyssä maaten ja koomaten, enkä edes halunnut nukkua.

Äsken oli kontrolli. Ne on aina ihan tuskaa. Tällä kertaa verikokeissa oli sellanen kamala täti, joka puhui mulle tosi hiljaa ja pelokkaasti. Vannon, että se pelkäs mua. Ainoa sana, jonka sille sanoin oli "niin." Siitä suoraan sitten psykopaatille, joka näytti myös pelkäävän mua. "Sulla on joku arpi naamassa. Mistä toi on tullut?" Mun olis tehnyt mieli huutaa kovaan ääneen että mitä vittua se sulle kuuluu, mutta päätin sanoa että kissa raapas. Ja sit se paineli tota ja samalla mun kaulahaavaa. Jos se olis vielä pidempään kosketellut mun kaulaa, olisin luultavasti kiljaissut "näpit irti musta", mutta onneks se tajus pysyä sitten loppu ajan kaukana. Se oli muutenkin vitun ärsyttävä akka. Toivottavasti en näe sitä enää ikinä.

En jaksanu mennä enää puoleksitoistatunniksi kouluun, joten tulin tänne faijalle dataamaan. Ää.

Milla soitti mulle just äsken. Olin paniikin vallassa, mut oli pakko vastata. Voi jestas, mitkä kiksit. Mä en tajua. Se on jotenkin niin... Se vaan on <3. Ootan ihan innolla torstaita. Nähdään silloin. Tekstasin sen kanssa pitkään äsken, ja eilen illallakin vähän.

"Hei onko toi lesbo?"
"En mä tiedä, mutten usko että se hetero ainakaan on."
"Vittu mä pokaan ton. Mähän pokaan ton!"

Yllä olevassa keskustelussa mä en oikeesti ollu mukana, musta puhuttiin. Miettikää rauhassa, ketkä puhuu musta noin. Voi jestas.