Hehee. Torstaina oli tosiaan Helin bileet. Istuttiin neljä tuntia ringissä kallion huipulla noin kahdeksan ihmisen kanssa ja katottiin, miten lössi riehu Helillä. Mä en tajua, miten se uskals jättää 40 ihmistä sen vanhempien kotiin riehumaan! No, onneks paikat ei hajonnu tai mitää.

Mikko on ihana. Istuili rinkisysteemissä mun vieressä koko ajan ja käytiin ihan törkeen upeita keskusteluja aina, kun pystyttiin. Oli loistavaa. Hihi.

Yks ressua käyvä ärsyttävä tyttö roikku koko ajan ja tuli viel viereenkin nukkumaan. Ärgh. Olli ja Tessa oli taas söpöi niinku aina ja tutustuin yhteen tosi kivaan Barbara nimiseen tyttöön. Puhuin paljon uusien ihmisten kanssa ja olin ihan vitun pihalla.

Tissi oli hyvää (BOOLI!) ja se kiersi järjestyksessä ihmiseltä toiselle kauhassa. Aina kun kauha oli tyhjä - eli koko ajan - se vaan täytettiin booliastiassa ja jatkettiin siitä, mihin jäätiin. Se oli aika hauskaa. :P

Attekin oli siellä. Se oli ihan saatanan pihalla, sekoili vaan ja selitti kuinka ihanaa oli nähdä taas ja nähdään uudestaan ja blää blää. Se on kyl kiva. Se oli mun kouluttaja apparihommissa.

Legendaksi muodostui heti Tessan alastonkävely. Se käveli alastomana suoraan saunasta ulos, kysyi "onko kellään mulle vaatteita?", otti kopin kun joku heitti sille paidan ja jatkoi saunaan. Kun se tuli, sillä oli omat vaatteet päällä ja se oli aututaan tietämätön siitä paidasta, joka sille heitettiin (hauskempaa se oli, kun sen näki. Nyt mä kuulostan idiootilta).

"Hei voiks kaks mun kaveriiki tulla? Niil on ihan vitusti kiljua ja piriä!"
"ÖÖÖ, tota, öö, noh, mm, no joo, ota vaan mukaan, heh heh..."

Urho oli muuten ihan törkeen hyvää! Menin onnellisesti nukkumaan puol kolme - jo! - ja heräsin seittemältä kouluun. Tai oikeastaan hammaslääkäriin, mut sen jälkeen kouluun.

Perjantai meni tossa sivussa. Éla oli ihan tuhannen päissään kun tuli faijalle, sanoi että oli yksinään dokaamassa. Ossilla ja Sepelläkin oli kivaa kun istuttiin täällä ja tuli vähän säädettyäkin, melkein hajotin paikkoja. HUOM, melkein.

Lauantaina Mia tuli käymään ja lähti iloisena. Helvetti että toi sattuu keuhkoihin, mä en tajua! Noo, ei voi mitään. :) Ossikin tuli käymään alhaalla, käytiin kauppaa ja sit se meni kotiinsa.:D Menin faijalta sitten Sonjalle yöksi, katottiin Viimeinen Mohikaani ja goisattiin hyvin.

Sunnuntai oli aika lagilagi, en oikeestaan tehnyt mitään. Kävin mä Julialla kääntymässä ja koitin hankkia jotain poltettavaa muttei siitäkään mitään tullut. :P

Tänään istuin opolla perse puuduksissa tunnin kun se preppas mua huomiseen haastatteluun, huii! En uskalla mennä sinne salee. Tajusin muuten vasta aamulla, et voisin ottaa allergialääkkeen kun tätä räkää tulee jatkuvasti, ja nyt se nuha on kummasti ohi. :'D Perkeleen siitepöly - ja mun tyhmä pää.

No, äsken oli kontrolli (14-16) ja mä sain vähän lisää pillereitä. Nyt koitetaan tota Lamictalia ja Keppraa päällekäin kun lääkitys vaihtuu kokonaan Keppraan, se on parempaa ja poistaa näläntunnettakin vähän, jei! Inhoan kontrolleja, miten mahtavaa onkaan puhua kallonkutistajan kanssa siitä, miten mä otan vammani. Keppra kyl kuulostaa paljon paremmalta lääkkeeltä mulle, Lamictal ei vie kaikkia oireita.

Poista tää sairaus Herra, vuoksi Sun Poikasi ylistetyn
Vapahtajan, joka kantoi kaiken rakkaudellaan.