vittu mul on paska fiilis.

mul on pelkkä jätti-iso t-paita päällä ja mul on kylmä koska mun huoneessa ei toimi lämmitys eli patteri. mun jalat ei kanna ku lihakset on ihan paskana tostai illan grillibileistä. oli vähän hauskaa mut enää ei oo yhtään. mun vatsaan koskee enkä mä saa henkee ollenkaa. päätäki särkee. ja niska + yläselkä on ihan jumissa. mä en saa henkee. rohisee niin perkeleesti ku hengittää näinkin vähän ku mä.

mul lähti ääni melkee kokonaa eilen. tästä on enää vaan kuiskaus jäljellä. ihan ku olisin vieläkin kännissä mut mä ryyppäsin viimeks torstaina. tää vatsakipu ei lähe pois. ei ei ei ei ei lähe. ää. sekasorto. pufffff!!!

panin mun luokkalaista (samal lapsuudenystävä). se kai tykkäs kovasti mut mä en ite tiiä miks tein niin. olin maybe liian päissäni. tosiaanki. koulus tulee olee niin tuskaa seuraavat päivät. pitää vaan olla ku mitään ei olis tapahtunukaan.

vetäisin pään täyteen panacodeja jos niitä olis enemmän ku neljä jäljellä vielä. mul menee niin paskasti et oon koko ajan vetämäs päätäni täytee. viime vkloppu meni sillee et perjantaina ryyppäsin marilla ja sit lauantaina otin saaran seuraks panacodeja. sillä oli se nielurisanpoistoleikkaus meinaa. sit mä olinki jo niin pihalla et kuvittelin lentäväni joka paikkaan enkä osannu kirjottaa ja kuulin äänii.

tänä viikonloppuna ryyppäsin jo torstaina ja nyt on perjantai ja aattelin vetää nappeja. joohh niin mä teen. moimoi koittakaa teki nukkuu vähän.