Kohta se alkaa. Muwwu lainas meiltä eilen suppiloa, että saa kaljat pullotettua. :'D Mutsi katto vähän ihmeissään. Nooo, ei senkään tarvii kaikkee tietää.

Riitelin ihan tajuttomasti eilen mutsin kanssa. Onneks Éla pelasti taas päivän. Mul on vaan kauhee ikävä Sonjaa, se on lähettäny kaks kirjettä ja yhen kortin. Se tulee sunnuntai aamuna, mut se ei mua paljon auta, kun lähen ite 06:05 sunnuntai aamuna. ;//

Hahaa, ei helvetti. Tultii kullan töistä eilen, ja tietysti yhden mun entisen tytön vanhemmat oli siinä ulkopuolella. Huudan sit kovaan ääneen siinä että "mennää muru ostaa niit --" ja kun olin lopettanu lauseen, se entisen äiti katto mua tosi vihasesti ja pitkään ja moikkas. Hävetti taas, mä ja mun iso turpani.

Murul on aamuvuoro, se tulee Tuskaan perässä. Tulee kyl olee kiva viikonloppu, vaikka oon taas ihan PA. Ja tänäkään vuonna mä en saanut festarirahaa ollenkaan. Todella vittumaista. Mullei oo edes viittä senttiä. Great.

Peruin just hammaslääkäriajat. Vasta elokuun eka päivä seuraava. Haluun näistä reijistä jo eroon, pakko päästä äkkiä sinne. No, eikai taas auta muu kun odotella ja katella, että mitä tapahtuu.

Huolestuttaa kulta. Kun sen on niin paha olla, vaikkei se sitä näytäkään. Mä jotenki ajattelen, että nään sen silmistä että sen on paha olla. Kyl se välillä siitä mainitsee, mut se ei halua puhua siitä kauheesti. Kun ei se itekään tiiä kaikkea niihin juttuihin liittyvää, mut ehkä parempi niin.

Wish I was too dead to care,
If indeed I cared at all.
Never had a voice to protest,
So you fed me shit to digest.
I wish I had a reason; my flaws are open season.
For this, I gave up trying.
One good turn deserves my dying.

You don't need to bother; I don't need to be.
I'll keep slipping farther,
But once I hold on, I won't let go 'til it bleeds.

Niin, siltä se kuulemma tuntuu. Mä en halua, että mäkin kohtaan ton. Mut se aika tulee, ja musta tuntuu, että se on aika lähellä... Se on niin väistämätöntä.

Välillä mä mietin, miksen ite tehny sitä, sillon joskus. Nyt mulla ei oo enää syytä, mut silti. Mä olin suunnitellut kaiken valmiiksi, että kun niin käy ja että sitten heti Ranskan matkan jälkeen ja näin, mut koskaan niin ei käynyt. Toisinaan ajattelen, et kaikki olis täällä paremmin jos mä olisin tehnyt niin. Toisaalta, mä olisin jäänyt ilman tätäkin kuukautta murun kanssa. Se saa mut aina nauramaan paskalla läpällään, vaikka kuinka vituttais. En mä osaa olla vittuuntunut sen seurassa, jos syy siihen on joku muu kun muru. Ää, haluun kainaloon.

TUSKA 2008, ihan kohta. <3 Odotus palkitaan, hihiii. Ja sit rakkauspakkaus tulee meille. ;>