kiva toi mun poikaystävä - jos se nyt enää edes on sitä. vetää perseet, haukkuu mut pystyyn, ja sit ku sanon sille et rakastan sitä, ni se totee vitun vihasena "AIJAA, oliks tää nyt sit täs hä?!?"

mä en saatana jaksa ihan oikeesti enää ees yrittää. miks mika tekee mulle tällee? mä kuitenki rakastan sitä, tapahtu mitä tahansa. mä en halua, mä en jaksa enää tätä satuttamista. mua sattuu ihan vitusti liikaa. en perkele enää kestä.

mika soitti mulle päivällä, ja puhelun sisältö oli lähinnä että "saat unohtaa sen interrailin. itse asias saat unohtaa kaiken muunki. me ei seurustella enää ainakaan hetkeen."

varmaan sata tuntia jouduin inttää et mitäs helvettiä oon nyt tehny, ja loppupeleissä se kertoi mulle, että oon pettäny sitä ja blaa blaa. soiteltiin puol päivää ja se vaan haukku mut ihan huoraks ja muutenki ihan pystyyn. mä en vittu jaksa tätä.

nyt ollaan saatu asiat jotenki sovittuu, et kai me taas seurustellaan, mut johan se mut kerran jätti. äsken kun puhuin sen kanssa, se oli ihan naamat enkä oikeestaan tajunnu mitään mitä se selitti. kovasti se itki ja sano että rakastaa, sano että "lupaa mulle et oot vaan mun tyttö" varmaan sata kertaa ja siltikään se ei uskonu. mitä mä saatana teen? tää tilanne on ihan kamala. mä rakastan, rakastan oikeesti sitä miestä yli kaiken, mut se ei selkeesti välitä musta kun se käyttäytyy noin. jos mä vaan voisin saada ihan normaalin parisuhteen, mä olisin helvetin onnellinen ihminen. nyt mä joudun kestää tällasta paskaa, kuuntelee syyttelyy.

nytkin ku sanoin mikalle, et mun tekis mieli vaan kuolla kun oon mokaillu niin paljon, ni se vaan sivutti mun kommentin ja totes et "niin munki" - eihän sillä oo ees siihen mitään syytä, kaikki vikahan on mussa! ei jumalauta. jos mika jättää mut, mä en takaa et mitään hyvää tapahtuu sen jälkeen.

ja just tuli taas sellanen puhelu. voi vittu tota känni-idioottia. silti mä rakastan sitä.

mika älä mene pois. tässä teksti : http://tunteiden.vuodatus.net/blog/2535931/olen/#commentform