Joo... Meni vähän vituiks toi koulun päättymispäivä. Aurinkolahdessa oli ihan kivaa, juttelin paljon kaikkien kivojen ja vähemmän kivojen ihmisten kans, näin pitkäst aikaa Andersii ja se juotti mut humalaan, vaik kyl mä sen osaan itekin aiheuttaa. Siirryttiin Aurinkolahdesta Kesikseen, ja Emmiki oli siel! Se on ihan kauheen hiljanen, oli samal luokal 7-9 mut sain ympäripuhuttuu sen ryyppäämään. Se vaan sano, et vetää aina överiks mut sil oli kyl ihan kivaa.

Kävin Saidan bileissä ja sit onki ihan tyhjää siihen asti ku havahduin Ärrän kohdalta hyperventiloimasta. Antti ja Riika raahas mut faijalle vaik olisin kyl päässy iteki. Sit rupesin huutaa niille et painukaa vittuun ja sammuin. Seuraavan kerran ku heräsin, faijan kämppä oli täynnä lössii ja huusin neki pois sieltä. Loppuilta oli ihan kiva, valvottii murun kaa ja se teki juttuja. Aamulla ei ollu ees krapulaa mut vitutus oli ihan liian kova, ku vedin kaiken ihan vituiks.

Sit oliki sunnuntai anteeks pyytelemistä. Olin murtanu pikkuvarpaani enkä tiiä vieläkää miten, mut sattuu ihan saatanasti. Sunnuntai jatku ryyppäämällä. Mun elämään kuuluu taas vaan toi yks ja viina, mut mulle sopii tosi hyvin. :)

Maanantai meni kans ihan päin vittua. Istuin eka Antil aamu kasist asti, sit kävi vituttamaa ja lähin ryyppää. Ryyppäsin eka yksinäni, sit näin kavereita ja loppuilta meni siinä, et Ville kävi taas perseelle, hätyyttelin sitä pois ja juoksin Élan ja Saben peräs ku ne rupes itkee ja huutaa ja vaik mitä. Éla murs jalkapöytänsä, juoksi mereen ja mun muru meni perässä auttamaan sitä. Juoruttii jätkien kaa se koko aika ja ku ne saapu paikalle, Éla kerto mokanneensa. Olin kertonu sille illalla ihan kauheita asioita, ja sit se oli sanonu kullalle näin:

"Mitä vittuu sä juokset mun perässäs? Sä oot ihan vitun sokee ku et tajuu et sun 'muijas' tekee kuolemaa!"

Suutuin sille ihan saatanasti, ku kenenkää ei pitäny saada tietää mitää. Éla oli ihan romuna enkä sit viittiny sanoo et oon ihan vitun vihanen sille. Pääsin sit kolmeks faijalle ja juoruttii Kakkulan kaa puol neljää. Aamulla herätys seittemältä eikä ollu kivaa.

Nyt oon ihanuudella ja oon helvetin tyytyväinen. Se sai mut tosi hyvälle tuulelle tuol makuhuoneen puolella sekuntti sit ja nyt mikään ei vituta. Oon vieläki vihane Élalle mut en mä sano sille mitää, oon tottunu hiljenee asioista.

Nyt jatkelen, asiat on hienosti ja mua hymyilyttää. Se on kokonaan sun ansiotas.


ps. sain kunniamaininnan tukaritoiminnasta <3