Valance sanoo:
Ja mä ikävöin sua siihen mun sänkyyn. Se on ihan liian iso ilman sua, mulla on yleensä sängyssä kolme peittoa ja viis tyynyä ihan vaan täytteenä.


Voi että rakastan tota tyttöä. Joskus en vain tajua, miks haluaisin niin kovasti päästää irti. Se on kai tää luonne...

Mul todettiin epilepsia tänään. Mä meinasin itkuun purskahtaa. Se oli aika kamalaa, en tykkää yhtään lääkäreistä. Ja mua väsyttää nyt tosi paljon, se uuvutti hirveesti. Siis saada tietää et sairastaa epilepsiaa koko loppuelämän. Se tiiättekste vaikuttaa koko mun tulevaan elämään ja mun valintoihin.
Ja jos en muuta niin sen tiedän et sinä hetkenä rakastin
kun päivä oli nuori ja ihanasti sekaisin.
Niin, Emmaa. Aina, vaikka rakkaus onkin ruma sana.

Seuraavaks "lapsuuden" kaverii Miaa.

Hello, I love you..  sanoo:
joten sen takii et kuole nopeesti koska sul on niin paljon ihmisii jotka rakastaa sua niin sul on syy elää   (emma, saara, sonja) ketäs näit kaikkii on ees 
Hello, I love you..  sanoo:
ai nii ceci puuttu tost :D
I'm Jack's broken heart sanoo:
no ei mut en mä sille mitään voi jos kuolen, eikä se mua teijän takii haittaiskaa, ku oon ns. kokenu jo kaiken. :)
I'm Jack's broken heart sanoo:
ei cec rakasta ketää muuta ku itteään, mut sitä on silti kiva panna :)
Hello, I love you..  sanoo:
 "eikä se mua teijän takii haittaiskaa," en tajunnut tota 
Hello, I love you..  sanoo:
no onhan se hauskaa viettää elämää sähläten 
I'm Jack's broken heart sanoo:
ei mua haittais, jos kuolisin esim. nyt, ku oon tajunnu vihdoin, et joku voi diggaa mustaki. et mul on niit ihmisii ympäril, jotka diggaa must ja joist mä diggaan. te ootte kaikki ihan älyttömän tärkeit. 
Hello, I love you..  sanoo:
säkin oot ihan älyttömän tärkee  .. no kuka sust ei vois diggaa? ollaa tunnettu about 5 vuotta ja tuntuu silti et oltas tunnettu ikuisuus<3
I'm Jack's broken heart sanoo:
kiitti. <3 ei kaikki voi mustakaa diggaa. mustki tuntuu, et ollaan tunnettu ihan iäsyys, mut se on vaa tärkeet. sä oot tiätsä mun pisin ihmissuhde koko elämän aikana. :)
Hello, I love you..  sanoo:
5 vuodes ehtii tutustuu ihmiseen ihan perinpohjin, ainakin melkee :) sulle mä oon aina voinut puhuu ja oot aina ymmärtänyt ja ala-asteel me oltiin aina keskenämme ja joskus tuntu et oltas oltu niinku parhaat kaverit, mut kuitenkin elämä on muuttunut, sul on uusii kavereit ja kaikkee muutaki elämässäs 
I'm Jack's broken heart sanoo:
no nii, melkeen. :) mulle voi hei aina puhuu. kyl sullaki on paljon elämässäs, uusii frendei ja sillee, mut mul on vaa ne juopot jotka ei välitä ku itestään. se on tosi ikävää. mut on mul onneks jotain kultastaki, jost haluun pitää kii, jos vaan osaan.
Hello, I love you..  sanoo:
nii ja onhan sul aina emma  .. mitäs kaikkee sul on mist haluut pitää kii? :) ja ekaks en haluu kuulla viina ja tupakka. :)
I'm Jack's broken heart sanoo:
nonii. ei,en haluu pitää niist kii, ku ne tärkeet ystävät. jos vaan pystyn, pidän niist kaksin käsin kii. <3
Hello, I love you..  sanoo:
kyl sä pystyt pitää kii jos tahdot :) ne pitää sust samal taval, koska kukaan ei haluis menettää noin ihanaa ystävää, en ainakaan mä <3 
I'm Jack's broken heart sanoo:
älä viitti, tulee ihan tippa linssii. en mä nyt niin hyvä kaveri oo. :) mut oikeesti, välil mä vaan tapan kaikki suhteeni ajattelematta sen enempää, ja myöhemmin vituttaa. en voi sille mitään.
Hello, I love you..  sanoo:
se on oikeesti totta, tollast kaverii saa ettii maapallon ympäri eikä siltikään löydä <3.. mutsi sano joskus sillo et tuntuu et me oltas sisaruksii tai ku paita ja perse ku oltiin aina yhdes jossain :) hyvii muistoi on liikaa... vaik ei niit kyl voi ikin olla liikaa 
I'm Jack's broken heart sanoo:
nii sano munki mutsi. Ei hyvii muistoi ikinä vaihtais mihinkää. Se on ihan fakta. mut mehän oltiin parhait frendejä. sit joku vaan muuttu...

Anteeks, yrittäkää saada selvää. Nää on niin tärkeitä, aina.