ettei oo tullu taaskaan kirjoiteltuu. On täs ollu vähän kaikkee... joojoo, huono tekosyy, mut väitän vastaan loppuun asti.

Ärsyttää taas saatanasti; mun pitäis käydä hakee itelleni ne silmälasit, riparitapaamisia on ollu vasta kaks ja oon ihastunu. Taas eri tyyppiin. Miten näitä ihmisiä oikeesti riittää tälleen? Oon kohta käyny jo kaikki läpi, ruokkinu rakkaudellani kaikkii, ja sit hävettää. "Ootsä tykänny näist kaikist?" Joo lol.

Oli mulla ihan asiaakin. Se vaan vähän meni. Kuuntelen kamalaa musaa enkä muutakaan voi. Ja ainiin, nyt sain ajatuksistani kiinni. En tiedä, oonko selittäny tänne siitä yhestä tyypistä, mut yhessä vaiheessa näin meijän koulun lukiolaista jokapuolella. Epäilin jossain välissä, että se stalkkaa mua, mut sit ku tajusin, et sillä on samanlainen ilme päällä aina, kun oletan itellänikin olleen, tulin toisiin aatoksiin. "Jumalauta, sä taas!" mut äänettömästi.

Näin sen junassakin, ku menin Emmalle, ja kun tulin sieltä. Olin ihan et mitä vittua. Rupesin kelaa 44:ääkin sillon. Aika häröö. Mut anygays, näin sitä silti joka paikassa, koulussa ja ei-koulussa.

Sit tuli pieni paussi, ja periaatteessa mua harmitti, etten nähnyt sitä enää niin usein. Sit tuli ripari. Menin sinne tapaamiseen ja ne tukarit oli tosi kivoja. Yks niistä tuli myöhässä. Seppo. Kelasin, et voi poikaraukkaa, kun on saanut noin kamalan nimen, mut sit mä näin Sepon. Se oli se poika, jota näin kaikkialla. Ihan kun jostain tarinasta. Ja mä katoin sitä suoraan silmin, ensin "voiei, taas sä" -ilmeellä, mut kun se tuijotti takasin, mä en voinut olla huomaamatta sen silmiä. Ne oli niin taivaallisen kauniit. Täydelliset. Ne oli vaaleansiniset, tasaisen väriset - ei mitään sävymuutoksia ja kauniin utuiset. Ihan, kuin sen silmiin olis heitetty sellanen savuinen piilolinssi. Ja ne silmät oli niin rauhalliset - mutta samalla ne jotenkin... palo. Sit mua taas vietiin.

En oo ikinä huomioinu ihmisen silmiä noin.

En mä kyllä vielä tossa vaiheessa ollut ihastunut. Halusin vaan tietää enemmän siitä pojasta, kuulla sen mielipiteitä, katsella niihin silmiin... Mutten mä vieläkään ole sille paljoa jutellut. Mitäs nyt tupakoidessa.

Voi ää, mun ajatukset ei oo yhtään kasassa. Kirjoitellaan taas, hyvää yötä.

 

PS. Mä meen Placebon keikalle! \,,/