Oon faijalla ja poltan tupakkaa ihan liikaa.

Viikko sitten, perjantai 13 päivä, mä jouduin sairaalaan. Sain aamulla kaheksan aikaa koulussa epilepsia kohtauksen. Kaikki mun naaman lihakset pakkautu yhteen paikkaan, silmät vaan pyöri päässä ja mä sätkin. Näytin kuulemma laihemmalta kun Ella, ja se on jo paljon. Muistakaa, etten mä muista siitä kohtauksesta mitään, joten kaikki mitä täs nyt lukee, perustuu Mian ja Saran kertomuksiin.

Ne laitto mut makaamaan maahan, haki apuu ja soitti ambulanssin. Kaikki ihmiset oli mun ympärillä ja tuijotti mua, ja mä olin ihan hämilläni ja shokissa ja vaiks mitä. Yritin nousta siitä ja lähtee liikkatunnille, pukkareihin vaihtaa kamoi, mut sit Mia onneks käski mut maahan makaa. Sit kun se ambulanssi vartin päästä tuli, se setä sano mulle: "mennäänpäs nyt tonne autoon." Uskotte varmaan, et kun mä hetken olin tajuissani ees pikkusen, olin ihan sekasin, koska mä en tienny, et mulle oli tullu se kohtaus. Olin vaa huutanu, et emmä haluu mennä. Mia rauhotteli mua ja kerto, et olin saanu sen kohtauksen ja et mun pitäis mennä ambulanssiin. Lähin sit kävelee siitä, ja huopuin sinne ambulanssille. Mia kysy, et haluunko mä jonkun mukaan, sit mä kattelin niit ihmisii siel ja sanoin, et Mia tulee mukaan. Sen mä muistan kans hämärästi.

No, Mia ei tullu mun mukaan, en tiedä miks ei, mut menin sinne ambulanssiin ja olin kuulemma itkenykin (mä en voi sietää ambulansseja "selvänäkään"). Lähes koko anbulanssimatkan mä muistan, istuin vaa hiljaa ja mul oli joku juttu peukalosta kiinni. Sit en taas muista, et miten olin päässy sinne sairaalaan, vaik omin jaloinhan mä sinne kävelin.

Nukuin sairaalas hetken, Jukka tuli hakee mut ja pääsin lähtee 12:15 pois sieltä. Kun pääsin yhen maissa himaan, nukuin kaheksaan asti ja lähin pariks tunniks ulos. Seuraavan kerran nukahdin yheltätoista illalla ja heräsin aamulla kaheltatoista. Nähtävästi tuo vei ihan pikkusen voimia.

Tosiaan, faija hankki netin vähän aikaa sitten, ja mä ostin eilen tongue web -lävistyksen. Makso vaan 34€ Okei joo, Heidi oli saanu saman 0,1€ + korun hinta, kun se oli tehny ite, mut en mä viittis ite tehä ku tyrisin kuitenkin, sen nyt kaikki tietää. Tää on tosi kiva, mitä nyt vähän kipee etc.

Mut joo, mä lähen täst. Moro.


pssst, nään Emmaa tänään. <3