Vittu kun ei väsytä. Mulla on taas yksi uneton yö edessä. Tekis vaan niin mieli nukkua, mutta kun ei uni tuu. Poltin just ikkunasta tupakan olettaen, että se auttaisi asiaa, mutta eipä tietenkään. Lueskelin Cecin ficciä finissä ja tajusin, että sehän on ihan vitun paska. Neljä pitkää osaa (+ prologi), eikä mitään muuta kivaa, kuin yksi suutelukohtaus. Ihan helvetin tylsä, en edes vaivaudu kommentoimaan sellasta paskaa. Voi että oon ilkee. Mut tosiaan, sen kirjoitustyyli on ihan järkyttävän ärsyttävä, hahmot hokee jatkuvasti toistensa nimiä ja ää ää ää ää. Sekoon, eihän tollasta paskaa lue kukaan. Paitsi ne Cecifanit, jotka on ihan innoissaan että jee, tää jatkuu taas.

 

Näin Samia tänään. Se oli Hönön ja jonkun toisen pojan kanssa. Se poika on kuulemma 17-vuotias, ihan kivan näkönen, mut mua vitutti kun se tuijotti mua koko ajan, ja aina kun sanoin jotain, se oli varmasti samaa mieltä. Tänään on vaan vituttanu kaikki. Samikin oli mulle koko ajan silleen et hei, jos sä haluut jotain nii sano vaan, mä kyl ostan. Ihan ku olisin joku vitun hyväkskäyttäjä bitch, joka haluu vaa et jätkät ostaa kaikkee. En kyl varmasti oo. Enkä edes antanu Samin ostaa mulle mitää. Vittu mikä mursu.

 

Auh. Mä tahdon nukkua. Kello on nyt 4:06 ja mä vaan dataan silleen että moi. Kaapin ovet on auki, kone on auki, musa soi ja TV päällä vaikken oo kattonu siitä tänään mitään. Sähkön kulutusta. Taidan sammuttaa kaikki. Unettomia unia, niitä mä näen koko yön.