Perjantai. "Tänään oli kivaa, huomenna hävettää." Niin se menee.

En taida kerrata perjantaita tänne, mut sen vaan sanon, et oli tajuttoman kivaa. Vaikka mä mokasinkin, mä en muuttais mitään. Sentään Ville ei ollu kuvioissa. Tai siis, olihan se messis ja tollee, mut tää nyt onkin sit aivan eri juttu.

Pistää kyllä vakavaksi tällanen. Musta tuntuu, etten oo yhen tyypin kanssa enää väleissä. Ehkä tosi väkinäisesti, mut se tarkottaa samaa kun ei väleissä ollenkaan. Mä en kyllä tajua, miten tollasesta voi mennä välit poikki. Olihan se vitun väärin sitä yhtä kohtaan, mut ei tätä tyyppii kohtaan. Silti en oo tehny mitään värää. Tai oon, mutten yksin. Sen ihmisen kanssa. Vittu kun on vaikeeta, kun yrittää olla sanomatta nimeä.

Eilen podin krapulaa tajuttoman pahasti, koomasin ja hengailin isoskoulutuksen ekassa päivässä, vaikka kaikki valukin täysin ohi. Kyllä mä kuuntelin ja olin messissä, mut ei mulla ollut mitään fiiliksiä siihen. Sitäpaitsi jouduin kattoo sitä yhtä siellä koulutuksessa. Tai oikeestaan, tätä perjantai ihmistä ja sit sitä mr.x:ää. Onpa hankalaa.

Tänäänkin on krapula. Juotiin Anniinan kaa, se tarjos mut juomaan ja tolleen. Jossain yhentoista aikoihin lähettiin ajelee jonkun tajuttoman mukavan Tomin kaa, auto kulki ihanan lujaa ja oli upea. Dokattiin siis sielläkin ja kuunneltiin musaa, bassot hakkas ja unohdin perjantain.

Kun ne heitti mut himaan, yritin yksinäni metsästää jotakin seuraa mut kukaan ei vastannut viesteihin. Menin nukkumaan yksin, heräsin yksin. Mutta krapulaisena.

Taas on pullo kourassa.

Miksi mun pitää ihastua aina ihan ihme ihmisiin? Mehän saatana sentään sovittiin, että se jää vaan perjantaihin. Mä inhoon mun tunteita.

Oon taas niin kuollut. Oon taas niin palasina.
Enkä mä tahdo näyttää sitä.

Tässä yksi runoistani. Paskaa paketissa, mut kestäkää.



Ensimmäinen yö
oli kamalin;
kaukaiset kasvot peileissä
yritin tukahduttaa sinut
poistaa tuoksusi lempilakanoista.

Joka puolella vain sinun tuoksusi
täysi areena
ilman yleisön kannustajaa.

Tänä yönä
omistan kaikki sanat vain sinulle
eikä minun tarvitse kertoa
sillä tiedät jo.

Ja tiedät
että aion toteuttaa kaikki unelmasi
vaikka tappaisin jokaisen omani.