Leikkasin tänään kynnet. Ja itkin.

Ihan hassua, miten joskus vaan haluaa entiset ajat takasin, vaikka kaikki on ihan hyvin. Se kynsien leikkaus jotenkin tappo mua sisältä, emmä tiedä. Enkä mä nyt tarkota, et "kelatkaa, mun kynnet katkes!11!" vaan jotain ihan muuta. En edes tiedä mitä. Mä vaan tärisen. Ehkä se johtuu neljästä kupista kahvia tänään, tai --

Ajattelin laittaa viestiä yhdelle tyypille, mut en mä kehtaa enää. Se olis jotenkin niin säälittävää.

Me mennään Emman kans leffaan ens lauantaina. Mennään kattomaan Numero 23. Mä kyl tiedän, mitä siin tapahtuu kun Saara selitti tänään, mut ei se mitään, haluun nähä itekin koko leffan.

Mulla on tosi kuollut olo. Kaikkii varmaan kiinnostaa, mut jos ei niin ei tarvii lukee. :p Joo teiniangst, tiedetään. Huomaan nykyään paljon selkeemmin, et oon vitun teini, mut en voi sille mitään. Ehkä mä alan sekoo  viel vähän lisää sit sen takii, mut ei sillekään voi mitään. Ähmm, oon epäselvä.

Moro, meen täst muualle tärisee.