Vittu et isosiskot on ärsyttäviä! Mun tongue webistä tippu toissapäivänä taas pallo, ja Miia tuli siihen sit pyörii. Sanoin sille, et kiitos mut mä en tarvii minkäänlaista apua, ja silti se pyöri siinä. Sit se rupes huutaa, et "No sori, mä yritin vaa auttaa, mut ei sit jos ei apu kelpaa!" Mä olin vähän silleen et what a fuck, justhan mä sanoin etten kaipaa mitään apua. Sit se uhkas et se potkasee sen pallon menee jos löytää, mut onneks äiti löys sen sit.
 Isosiskot on kai ärsyttäviä ihan vaan vittumaisuuttaan. Ja se on asia, joka ärsyttää vaan entistäkin enemmän.

Eilen koulus kukaan ei tajunnu mua. Kun puhuttiin Jaanan (enkun maikka) kaa siitä, et jenkeissä kassatäditkin sanoo "Anything else, dear?" ja heitin siihen sit, et "niimpä, suomalaiset on tosi kylmii. Jurottaa vaa jatkuvasti. Tähän liittyen se bussipysäkeillä oleva mainos. 'Muiskia nyt suudelmia molemmin puolin namaa! Eikö sitä voida raa'asti vaan kätellä? Suomalaista makua ei globaalisaatio niele.' " Sit kaikki oli sillee et joojoo Mirka, turpa kiinni. Selvästikään kukaan ei ollut nähnyt kyseistä Otto-siiderin mainosta, mut olis silti voinu sanoo nätimmin. Ei kukaan kyl nykyään lähes ikinä tajuu mua.

Syyskärpäset oli lihavia 
ja kun yksi niistä laskeutui vierelleni
mietin kuinka naurettavan helppoo
olisi saada se pois päiviltä
Scandinavian Music Group on ihan ihanaa oikeessa olotilassa. Eli just nyt. Biisin nimi on Helsinkiin.

Näin Sepon koulussa taas ainakin sata kertaa. Se on kyllä maailman komein mies, jos julkkiksia ei lasketa mukaan. Tai niitä joita en oo nähnyt. :D Se ei luultavasti edes tajua tai huomaa, että mä lähes palvon sitä. Mut parempi niin hei.

Voisin lähtee täst taas muualle angstaa. :p