Ihana ilta.

Kaikki parani yhtäkkiä. Röökillä jäin juttelemaan opistolaisten kanssa mm. Iitun, Epun, Emman ja Reetan kanssa. Oon ollu aika paljon Epun kanssa joka tuli kakkoselle tänä vuonna. Röökipaikan porukka on loistava, hyvää läppää ja ihania ihmisiä ihan vitusti.

Oltiin kahteen asti seukassa, josta sitten taas röökille ja Epun huoneeseen. Istuttiin siel minä, Emma, Iitu ja Epu neljästään. Se luki yhden aivan ihanan tekstinsä meille ja oltiin ihan haltioissamme. Se osaa tosi hyvin, tuli ihan kauhee alemmuuskompleksi. Se on 18-20-vuotias, en taas muista ollenkaan. Ja kun se puhuu niin kauheen nätisti... Sen kanssa ihan sulaa kun se on semmonen.

Nooh, oltiin jäämässä sen luokse nukkumaan, kunnes Emma päätti, että Siru vetää sille kuitenkin kilarit jos se ei mee Sirun viereen nukkumaan, joten se häipy paikalta. Sit Iitun ja Epun välille tuli jotain hellyyspuuskia ja mä jätin ne naimaan ihan rauhassa. Unohdin vyönikin sinne, mut saan sen aamulla kun meijän kämppien välissä on vaan yks ovi. :)

Oli kyl tosi siistit keskustelut. Tää Epu on sellanen tarinatäti. Se on tehny niinku kaikkia mahdollisia töitä ja sählännyt ihan vitusti, reippaasti enemmän kun mä. Ja se on ihana kun se kertoo kaikkia juttuja itestään. Sille on helppo puhua ja se on ihan tajuttoman hauska.

Mun ja Emman välillä on ihan salee joku kohtalojuttu! Ensinnäkin, mulla on se 44 pakkomielle. Mun huoneen numero on A224, eli 2+2=4 joten huoneen numerosta saa helposti 44. Toiseks, se oli viime vuonna Emman huone! Ja Emma kerto, että niillä on Sirun kanssa vapaa suhde. En olis koskaan uskonut siitä, mut Siru ehdotti. En silti uskois, et Emma suostuu. Niin ja vittusaatanaperkele se on ruvennu polttaa tupakkaa!!! Vittu mitä järkytyksiä oon kokenut tänään.

Se huonejuttu oli kyl tosi läppä. Miten se osu just näin? Viime yönä näin unta, jossa olin jollain leirillä isosena. Siel oli koko mun Lohirannan pikkusporukka, mut paikkana oli joku kartano. Suihkut oli ulkona ja olin yksinäni siel suihkuttelemassa bikinit päällä ja mun pikkuset piti mulle seuraa. Se oli niin ku sellanen puinen koroke, jossa oli pari suihkua. :p

Sit mä näin Sirun. Rakastuin siihen ihan silmittömästi, menin vaatteet päälle saatuani juttelemaan sille ja sekin innostui. Sniikattiin äkkiä jonnekin kaappiin naimaan, jonka jälkeen juoksenneltiin ympäri sitä kartanoa eri huoneisiin naimaan niin, ettei kukaan varmasti näe meitä.

Tiesin siinä unessa ihan alusta asti, että se seurustelee Emman kanssa, joten tehtiin tää kaikki salaa. Onneks se oli vaan unta.

Mut kaikkein koomisinta tässä on se, että sain tänään tietää niiden vapaasta suhteesta. Tai ei ehkä, ehkä se et ollaan aina vihattu toisiamme Sirun kanssa - vihattu ja vihattu - ja silti näen tommosia unia. Unien pitäis lähteä alitajunnasta... Ehkä mul on sit jotain traumoja siitä ihmisestä. :p

Kun kerroi Epulle tästä unesta, se hajos ihan totaalisesti. Se vaan nauro ja nauro ja oli silleen, et miten toi voi olla mahdollista. Ehkä ne on Emman kanssa naineet samassa sängyssä jossa mä nyt nukun. Hyi vittu saatana.

Periaatteessa haluisin ihan kamalasti mennä nukkumään, jos vaikka näkisin jatkounen, mut en kyl usko. Se oli niin koominen uni, et voisin jopa haluta tietää, mitä muuta Siruun liittyen mun alitajunnassa liikkuu. Tai sit vois nähdä Waltsua ja saada lisää avitusta tähän alitajuntajuttuun. Se ei kyl taida olla ihan kannattavaa. :>>>

Oon ihan totaalihyper. Tosi hyvä fiilis jäi. Mietityttää vaan toi noiden yksien kriisi. Ne varmaan eroo kohta.

"Se tuli tänne eilen yhen aikaan eikä se oo vieläkään antanut mulle yhtään pusua."
"Miks sä et mee pussaa sitä?"
"Noku must tuntuu et se työntää mut sivuun..."

Voi raukkaparka. Toivottavasti se nyt kestää ja jaksaa, en jaksa kattoa jos sillä on paska olla, se on kuitenkin niin... tärkee edelleen. En osaa enkä ehkä haluakaan päästää irti. Voi vittujen kevät ja kyrpien takatalvi.

E: "Saanko kysyä, onko tää sun seurusteluihmises tyttö vai poika?"
M: "No se saa jäädä ihan arvailun varaan."
E: "No siis kyllähän ton päältä päin huomaa."

Hahaa. Vittu että oli upee ilta. Ja se yksi ihana keittää tooooosi hyvää kahvia. AH! Ei jaksais venaa huomista, vaikka tosin kuolenkin väsymykseen. Ihan turha mennä nukkumaan, pitää kuitenkin kahen ja puolen tunnin päästä herätä taas uuteen aamuun. Voisin lähteä röökille kun se on niin ihana harrastus.

Yöllä kaikki on niin ihanan mukavaa. Olis vaan jotain seuraaaa. <333

valo taittuu ikkunassas näin
leijuu huoneen poikki seinään päin
peittää sinut liikkein etäisin
sekös susta kauniin tekeekin
minä pysyn yhtä rumana
kuin olin aina luokkakuvissa


pidin siitä kuinka havahduit
sekunniksi sitten uneen uit
katsoin tarkkaan niitä ilmeitä
jotka kertoo että sä oot sä.



ps. sain ensimmäisen lempinimeni, vaikkei sekään taida olla ihan kunnon lempinimi. Salonen.