Kih. Steenin levy tuli postissa. Ei kuulu sinäänsä mun musamakuun - siis tää räpgenre tai mikä onkaa - mut rakastan Steenin sanoituksia. Mä en vaan tajuu, miten toi osaa. Niin upeeta itä-Helsinki paskaa. Kaikki on niin totta, kun se kuvailee tän mestan ihmisiä. "Ei ole olemassa vanhaa pirihuoraa."

Näin Henkan tänään. Se katto mua Columbukselta jo kaukaa, hymyili ja tuli halaa. Juttelin sen kanssa aika paljon. Se on muuttanu takas Vuosaareen siihen samaan kämppään, missä asu joskus. Hassuu, et ihminen, joka oli tyyliin mun paras kaveri ala-asteella, kävelee vastaan tollee vaa. Ku se katos niin äkkii mun elämästä kun muutti pois. Voi jestas, olin ihan hei-hei siinä.

Se tunnisti mut vielä. Verratkaapa.

Ennen:
1031211.jpg         


Nyt:


1031216.jpg


Tosi outoa. Se jätkä on niin kiva vieläki. Ku olin lähös menee, se huus viel perään et "Oli siistii nähä pitkäst aikaa" ja hymyili niinku aina. Menin niin lukkoon et sanoin vaa "aivan." Mut nyt on niin hyvä mieli sen takii et toivon, ettei tää hyvä olo lähe pois. ;>

Live ei toimi. Näin Millaa pikasesti hetki sitten. Meen viikonlopuks Kitka 1:lle, toivottavasti tulee olee kivaa. Nyt on pakko mennä, myöhästyn kohta. Moimoi kaikki. ;D