mä varmaan räjähdän kohta. ihan yhtäkkiä tuli taas ihan kamala ikävä sitä tyttö, vuosien takaa. en mä tajua. mä en osaa vieläkään elää ilman sitä, vaik tiedän et mun pitää. en mä sitä enää näe. toivottavasti vielä joskus, mut en usko siihenkään.

muistan kaiken. sen, miten tavattiin. miten se kaunotar vahingossa lipsautti kaupan kassajonossa tuijottaessaan mua: "sulla on maailman kauneimmat silmät" ja sit mä tiesin, et se on mun elämäni rakkaus. voi luoja. ja miten vähän yli vuos sitten maailman kauneimman seksin jälkeen kannoin sen tytön parvekkeelle tupakalle, ja matkalla vahingossa tiputin sen lattialle. ja miten se lohdutti mua aina kun mun oli paha olla, kun se aina päästi mut sen kämppään ja piti musta huolta.

mä muistan vieläkin, miten se pelkäs että se ei riitä mulle, miten mä pelkäsin samaa ja mä muistan ne kaikki keskustelut. muistan kun menin niille ekaa kertaa viikoks lomalla ja miten se sano mulle "ei sun tarvii suihkuun mennä vaikket ookkaa käyny suihkussa neljään päivään, oot silti yhtä kuuma" ja miten se kirjoitti mulle kauniin pitkän kirjeen jonka lopussa luki "sen kaiken tekisin vain sinun kanssasi." mulla on niin mieletön ikävä.

mä muistan ne isot silmät, jotka tuijotti mua edelleen täynnä rakkautta vaikka ei oltu nähty vuoteen. muistan ne kaikki ihanat yöt jotka sain viettää sen tytön kanssa, kaikki ne biisit jotka se omisti mulle, kaikki ne suudelmat joka puolelle mua. mä muistan sen kaiken ja tiedän, etten koskaan sais sitä enää takasin. en mä tuu koskaan olee sille enää se maailman rakkain, ihanin, täydellisin. mä en tuu enää koskaan olee sen maailman komein poikaystävä, en enää koskaan tuu olee se ihminen, jonka takia sen isäpuoli melkein pukeutu mekkoon ja se ihminen, jonka kanssa se ja sen äiti luki vuoden 1969 seksikirjaa nauraen tunnin.

mä en enää koskaan saa suudella niitä täydellisiä, pehmeitä huulia tai katsella sitä hymyä, joka valtas mun koko maailman. mä tuun varmaan aina rakastamaan sitä tyttöä.


http://www.youtube.com/watch?v=Pi0h8ltBYQc&feature=channel


"Can you take me back
Can you take me back
Can you take me back
Can you take me back
Can you take me back
Can you take me back
Can you take me back
Can you take me back

Cause I can't live without you"