No arvatkaa ihmees mitä mä sähläsin taas eilen.

Oon dokannu sunnuntain, maanantain, keskiviikkon, torstain, perjantain, lauantain... Tänään varmaan taas. Vitutus on suuri, kuten huomaa. :'D

Olin eilen siis Marilla dokaamas ja yötä. Siel oli Jari ja Denaki, eli meit oli vaa neljä. Päädyttiin pelaa sit korttii siin, mut mä voitin. Ja kaikki muut oli hyvin pienissä pukeissa. Mutnojoo, nii olin mäkin mut se ei ollut pointti. :P

Loppuillasta löysin itteni Jarin kanssa samasta sängystä ja lopun voitte arvata. Menin kahelta yrittää nukkuu, mut nukahdettii sen yhen kaa vast kuuden jälkee aamul. Voi jumalauta mikä kämmi mä oon. Se Jari on ruma ja ihan vitun tyhmä ja hidas jätkä, mut minkäs teet. Mä olin kännis ja halusin duunaa jotain, kun kerranki en seurustele kenenkään kanssa, joten voin ihan rauhassa hankkia itselleni huoran maineen.

Joo ja tiedoks et mua ei kannata aina ottaa tosissaan, joten toin alleviivatun lauseen voi unohtaa. :B Ää, mä tahdon miehen. Tai en oikeastaan. Mä haluaisin sen yhden, mutta luovutin jo, kun sain pakit. Ei nää tunteet kuitenkaa oo mihinkään lähössä. Huokaus.

Yksin himassa. Tänään mun on PAKKO dokata, vaik aamulla olikin niin vitunmoinen krapula, et kädet täris.