Kummallinen päivä. Musta tuntuu, että kaikki meni tänään ihan päin vittua.

 

Aamun ensiminuuteilla hain alakerrasta muroja, ja heitin koskemattoman murokipon keskelle keittiön lattiaa. Olin niin väsynyt, että pillahdin melkein itkuun, mut onneks äiti siivosi sen pois. Aina ne äitit jaksaa.

 

Istuin jo autossa kun Jukka oli heittämässä mua kouluun, kunnes huomasin, että mun vyö jäi yläkertaan, kylppäriin. Taas äiti juoksi hakemaan. Se vaan jaksaa, mä tosiaan arvostan sitä.

 

Kun olin koulussa ja kävin tupakalla, vedin perseelleen suoraan koulun rappusten eteen ja Eetu, Toni, Riku ja Miika nauro. Ei se mitään, yritin nauraa mukana. Onnistuin taas helvetin hyvin esittämään väliinpitämätöntä.

 

Koulun jälkeen kukaan ei heittänyt mulle tupakkaa, kun omat oli loppu ja rahat kotona.

 

En löytänyt kaupasta mustavihreitä kengännauhoja niihin uusiin hienoihin maihareihini. Niissä ei ole yhtään mitään eläinperäistä. <3

 

Ihastun jatkuvasti. Emmi, se Andersin luokkalainen joku Lauri, Eetu (en myönnä) ja jotain muitakin. Ää, mä oon niiiiin taitava. Niin ja Anders. Taas. Mut onneks tää on vaan pikkuihastusta, kun oon niin yksinäinen.

 

Ainiin, äiti antoi mulle eilen luvan siihen. Musta tulee kokonaan vegaani.