Oon jonottamassa Harry Potter and the Deathly Hallows kirjaa, eli seiskaa. Tulin tänne 10.17 tänään. Petra ja viis muuta on jonottanu jo viime yön. Ja seuraava on vielä edessä. Petra lukee mulle kutosta ääneen. Hajoillaan, kun toi on niin perverssi. :'D

Meistä viidestätoista, jotka ollaan täällä nyt, otettiin kuva, joka menee Rowlingin sivuille vissiin huomenna! Jes. Ollaan ihan fiilareissa. Meistä on otettu muutenkin miljoona kuvaa.

Tosiaan, vuotislaisilla on kaks läppäriä täällä ja saadaan lainailla näitä. Jeejee, ihanaa. :p Vannoutunut datis! Ihmiset nauraa meille katketakseen. Oon ollu täällä vaan pari tuntia, mut oon silti ihan kipee kun hajoillaan koko ajan. Ää ää, en keksi enää mitään. Luultavasti vielä päivittelen meininkiä. :)

ps. Kaija kuoli lauantaina. Saatiin faijan kaa kuulla tänään. Oon aika angst, mut en jaksa näyttää sitä. Oon vitun iloinen nykyään koko ajan.