Mitä tästä oikeesti jää käteen? Mulla menee niin hermot. Matikan kokeesta viis puol, fysiikasta kutonen, ruotsin kokeesta kutonen mut onneks ruotsin aineesta kasi puol. Oon kyl niin vitun huono noissa. Matikka laskee, maikka kerto, mut ruotsi pysyy samana. Fysiikasta en vielä tiedä. Äikkä luultavasti nousee ja yhteiskuntaoppi laskee, tai ainaki koe meni ihan päin vittua tänään.

Se siitä koulusta. Saan muuttaa sinne saareen. Tai siis, asua Isosaaressa aina tyyliin viikon, ja sit taas himaan, ja sit taas viikko etc. Vähän kivaa, saan rauhottuakin ihan yksin, ja mökkihöperöityä siellä. Tuntuu tosi ihanalta tolta kannalta. Ja kohta on joululoma, en jaksa venaa.

Vihaan faijaa. Vihaan niin vitusti liikaa. Mut ilman vihaa ei oo rakkautta, ja toisin päin. Yääh, oon ihan sekasin. Meinannu itkee koko päivän ja silleen. Mä en tiedä mihin mä joudun, mitä vittua mun pitäis tehdä... Musta ei tuu koskaan mitään, voi miten surkuhupaisaa.

Sain sentään kirjoitettua tänään.