Olin Nekun kanssa kahvilla Kaisaniemen Wayne'sissä tänään. Oli ihan kivaa, Nekku kilju ja laulo liikaa, mua vitutti ja nauratti ja suututti, mut suht onnellisesti se silti meni. Kun oltiin lähdössä kahvilta, mä huomasin kassajonossa musta ja kiharatukkaisen pojan, joka oli tosi pitkä ja sillä oli vaan mustaa päällä. Kun se katsoi muhun päin, tajusin heti kuka se oli, mutta Luojalle kiitos se poika ei tunnistanut mua.

Se oli Jusu.

Sain ihan kamalan paniikin ja juoksin vaan ulos koko mestasta. Nekku oli vähän et mitähäh, mut selitin sille siinä ulkopuolella niin se ymmärsi.

Tänään oli myös koulukuvaus. Aika loistavaa. Otettiin sellanen kiva kaverikuva, jossa on Ville ja Eetukin. Siinä on about 7 tyyppiä. Tuli kyllä seksikäs kuva, pakko myöntää. :'D Ja ulkona sato, muttei niin paljon kuin eilen.

Kävelin jalkani katki etsien takkia, mutten tietenkään löytäny yhtään mitään. Tuhoon tuomittua hommaa. Nyt oon ihan rättipoikkipaskana, enkä jaksais enää mitään. Ja terveystiedon koe meni hyvin.

Laitoin Emmille viestin enkun tunnilla, ja se vastas kivasti takaisin. Päivä jotenkin piristyi sen tytön takia, taas. Ja Ile kertoi mesessä, että niiden luokka tulee toukokuussa Helsinkiin kaheks viikoks luokkaretkelle. Woow. Elias sanoi, että Ile puhuu musta edelleen tosi paljon, jopa unissaan. Hahaa. :'D

Protumiittiäkin on tullut suunniteltua tän päivän aikana. Aika hurjaa. Oon tehnyt vaikka mitä, mutten oo saanut mitään aikaiseksi. Ainiin, mulla on musta tukka nykyään, jos jotakuta nyt sitten edes kiinnostaa. Sain vihdoinkin  tän värin, enhän oo kinunu tätä kun kolme vuotta vasta. :P


Eilen itkin verta sen yhden takia, taas.

Ja perjantai on kohtalokas päivä, jos ne ei nyt jo tule. Mä en tahdo.