Voi vittu! Ihan upee päivä. Heli sä oot niin rakastettava. Tuli taas naurettuu keuhkot, aivot ja vatsalihakset pellolle. Nauroin varmaan ekat kaks tuntii kokonaan. Suomenlinnassa oli kylmä ja mä makasin Helin haarojen välissä. Se olis ottanu Anunki messii mut Anu ei tullu. ;<< Kyl Helin haarat aukee joka suuntaan. No ei. :)

Meil oli kehittävät keskustelut siitä, miten naiset nussii ja mikä lasketaan naimiseks (kahden naisen suhteessa). Mä ja Heli oltiin sitä mieltä, et se on naimista, jos jompukumpi tulee, mut kyl mä lasken oikeestaan muunkin. Tällä hetkellä soi NINin (Nine Inch Nails) I Wanna Fuck You Like An Animal. Uuuuh <3 sopii aiheeseen. Joo, ja Anu ei laske oikeen mitään naimiseks. Sen mielestä naiminen ei oo sormittamista, eikä se oo nuolemista, eikä se oo tulemista... Mitä se sit niinku on?! Hyväilyy vai, jos toinen kert tulee??!! Typerys, sen mielestä naiset ei voi naida keskenään nähtävästi. :D Joo, Anukin oli tosi kiva, mitä nyt "pikkusen" humalassa...

Johanna hengaili sen poikansa kanssa - siis poikaystävänsä kanssa - oliko sen nimi nyt sitten Antti vai Anssi, joten en taaskaan saanut Johannasta oikeen minkäänlaista kuvaa, mut se on silti kiva. Ja jälleen sain todisteen siitä, että maailma on pieni; se Åke, tai siis oikeesti Ake, tai siis oikeesti Jukka-Pekka (älkää kysykö, emmäkää tiiä) jota Saara yrittää parittaa mun kaa, on joku Helin entinen hoito. Herranjestas, tässä tapauksessa kahden ihmisen välissä on viisi henkilöä, jos mut ja Akekin lasketaan mukaan, mut jos ei niin kolme, joten se ohjelma Kuuden Ketju valehtelee. :''D Mirka on tänään taas oikein järkevä. Ja Mirkan vatsalihakset on koetuksella.

Parhaat palat tästä päivästä (Heli oot viisas):

- Autonajokortti

- "Do you wanna bambocha whit me?"
"No bambocha me, thanks! *iloinen hymy* "
/tai jotenkin noin./

- Tupakan kääriminen meni taas nappiin...

- "Saanks mä esittää tyhmän kysymyksen?"
"Joo kyl mä oon nainen."
"En mä sitä, vaan siis kumpi täs teijän suhtees on se mies?"

- "*möreä, kokonaan mennyt ääni* MITÄ VITTUA TE TEETTE MEIJÄN TELTASSA?!? HETI ULOS SIELTÄ!!!!"
"eikunmeetittiinvaantulitikkuja."

- "Arvaa mitä mä vedin aamupalaks tänään?"
"Kahvii?"
"Eiku spermaa."

- "Sit sen vanhan ladan ikkuna ei oikeen auennu joten mä jouduin nielee sen kaiken ja sitä tuli IHAN VITUSTI ja sit mä oksensin yhtäaikaa, joten jouduin nielee sen oksennuksen ja sen kaiken muun yhtäaikaa -- "
"Hyi vittu voitteks te olla hiljaa?!"

- *Mirka makaa Helin haarojen välissä ja Anu valittaa kylmyyttä.*
"Tuu vaan Anu tänne, kyl tänne mahtuu!"


Hahaaa, uusiks taas. <3