Ohhoh, taas on vierähtänyt tovi viime kirjotuksesta. No, ei se mitään, elämä jatkuu.

Huomasin, että oon ollu tosi typerä. En mä ees Villee mieti enää... Ajattelin sitä kusipäätä ehkä viikon, allekin, eron jälkeen. Nyt on taas tosi teiniX olo, kun ei me seurusteltu kun joku kolme viikkoo. Säälittävää. Musta tuntuu, etten tunne sitä jätkää kohtaan mitään. En pidä siitä, en rakasta sitä, en vihaa sitä, en inhoa, en ole katkera, en halua kostaa - enää, en ole surullinen sen takia, en ole iloinen sen takia... Mun olo on täysin neutraali, enää en saa edes sydänkohtauksia kun nään sen. Mä olen välinpitämätön, aivan täysin. Ja se on hyvä asia. Nykyään vaan noi vanhat asiat vaan naurattaa, vaikka se nyt kyllä onkin ihan normaalia.

Tulin just savukkeelta, ulkona on perkeleen kylmä. Mun tuntoaistin mukaan ehkä -19c 
Vituttaa, koska mä olen edelleen sitä mieltä, etten ole vieläkään rakastanut ketään. Nojoo, okei, mä oon vielä ihan pieni, mut silti! Oon mäki joutunu kaikkee mahollist paskaa kärsii, ettei siin mitään. Mut nojoo, ei sais mennä angstaa.

Jossain fucking heppatalli.net -mestassa oli pyydetty heittää söpöjen poikien kuvii, ja joku akka oli sit linkittäny Miikan sinne. Sit joku toinen akka oli kirjottanu et "olin ton pojan kaa joskus samal luokal. Livenä vitun ruma mut kuvissa siedettävä." On taas heppatyttö95:lla ja heppatyttÅÅ98:lla ollu helvetin kehittävää. :p Heppatytöt on muutenkin niin pellejä ettei mitään rajaa, hankkisivat elämän.

Hei by the way, joku söpö poika heitti mulle lävärin laukun linkin, tai siis sen mestan linkin, mistä niit saa ostaa... paha vaan ettei siin ollu sitä lävärin logoo. :'D Eli ostin sen laukun sit ja painatan siihen ite sen logon. Voi ää et siit tulee upee sit. Ainaki toivon mukaan. Ja se söpö poika muuten näytti ihan Sidiltä, et naminami.

Mä lähen torstaina Emmalle. Jos en oo enää sillon kipee, et voin lähteeki. Oon pakkaillu vähän jo nyt, ja oon ihan fiiliksis, koska tuun sielt takas himaan vasta sunnuntaina. Emma asuu kuitenki Jyväskylässä. Ja me mennään The Crashin keikallekin, kelatkaa vähän. Ei jaksais yhtään venaa, Emma on niin ihana tyttö ettei mitään rajaa. Pelottaa vaan, kun sillä on vielä perjantaina kouluu, ku joudun jäämään niille sen mutsin ja puolfaijan kaa... Taidan esittää nukkuvaa siihen asti, et Emma tulee. Mua hävettäis kuitenki tosi paljon jutella niiden kaa kaikkee... Ja sit sen mutsi kuitenki väläyttäis, et "Niin sähän oot se Emman tyttöystävä, eikö niin?" Olisin vähän sormi suussa siinä että joo, tai siis en, tai siis kun.

Ei me seurustella, meillä on vaan koko ajan juttu päällä. Mä en meinaan kestäis kaukosuhdetta. Eikä kyl Emmakaan. Mut nojoo.


Joku muuten hyppäs Kampin viidennestä kerroksesta alas tossa muutama päivä sitten. Tais sattua aika kovaa. Taino, eihän se enää satu, kun se on aika varma kuolema. Tai siis sehän kuoli. Näin siitä ruumiista kuvia, se oli joku mies, eikä poika enää. Aika kamalaa. Piti sit mennä hyppää.




Pilluhan se on aina mielessä mutta hypätään nyt ensin.




Jotkut on nähny Matin. Voi perkele, lopetan nyt tähän ettei mee suuremmaks flippaamiseks. Lol, moro.