Eilinen oli ihan kamala. 10.20 oli eka vuoro sairaalaan. Tulin suunnilleen puol seittemältä kotiin. Koko päivä meni siis sairaalassa, lääkärissä, terveyskeskuksessa, verikokeissa... Nukuin, kun jouduin odottamaan neljä tuntia vuoroani korvalääkäriin tän kurkun takia (mikä logiikka?) mut enempää ei oikeen tullu nukuttuu.

Neljän tunnin venailun jälkeen olin seittemän minuuttia lääkärin vastaanotolla ja päästiin pois. Tuntu aika turhalta. Sain antibioottikuurin, panacodeja ja panadoleja, vissiin 600mg, et ei hirveen kovii. Mut panacodit on aika kovii. Ne maistuu edelleen yhtä pahalta, hyi vittu. :/ Meinasin joutuu letkuihin, kun en saanu syötyy, mut en onneks joutunu sit. Eikä toi ollu nielupaise niin ku se eka lääkäri luuli, onneks. Sitä ei tarvinnu repii auki. :p

Se ampumavälikohtaus oli kamala. Mukavaa, kun se ampuja oli viereisessä sairaalassa kun mä. Poliiseille eka hälyytys tuli 11:44 Kun me lähettiin faijan kans pois sairaalasta, vastaantulevista autoista viiden rekkareissa oli 44. Onneks viime viikko oli 44, eikä tää viikko. Milla kyl tajuu, mistä mä taas selitän, mut muut ei luultavasti.

Kurkkuun koskee. Oon kyl tänään menossa isoskoulutukseen, pakko. Tykkään olla siel, enkä haluu ihan täysin mökkihöperöityy. Oon ollu niiku tiistaista asti näkemättä suunnilleen ketään. Tietysti perheenjäsenii ja sairaanhoitajii ja lääkäreit, mut ne ei oo hirveen lohduttavaa seuraa.

Näin ihan kummallisia unia viime yönä. Tooosi outoja unia. Mut minkäs teet. :'D Äää, oon ihan lääkehumalassa, enkä tajuu mistään mitään.

Aamulla mulla oli niin koekaniini olo; musta tuntu, et oon spottivalojen keskellä ja niiden sokaisema, vaik olin yksin kotona. Mulla oli kylmä ja käyttäydyin hassusti, silmät oli turvoksissa, kaatuilin ja huojuin ympäriinsä ja olin tosi ujon olonen. Suihkussa pelkäsin kaikkea, kuuma tuntu kylmältä ja toisin päin, ajattelin kaikkee outoo ja halusin vaa takas nukkumaan. Olin jotenki kauheen laihan näkönen (okei joo, en ollu syöny pariin päivään :P ) ja kaikki meni ihan ohi. Nyt oon sentään jotenkin järjissäni.

Inhoon lääkkeitä. Ne on ku jotain tekoälyy, jotain kipeitä huumeita. Musta ne ainakin tekee ihan sairaan. Okei joo, ehkä mä nyt lopetan tän diagnoosien tekemisen. Pakko tehä jotain muuta kuin istua koneella. Pakko.