Hmmm...

Koti on siunaus. Heräsin siihen, et muru tuli mun kainaloon löhöömään. <3 Ja tänään heräsin murun vierestä, ku olin täällä yötä. Eilinen meni vaan vähän ohi...

Oltiin Élan ja muiden kaa ryyppäämässä, ja lopputuloksen arvaattekin. Mä en osaa enää ottaa ollenkaan. Ryyppäsin itteni ihan kipeeks enkä nähny mitään ku olin niin saatanan sekasin. Yritin kävellä suorassa Élalta murulle - se on oikeesti pitkä matka! - eikä siitäkään tullu yhtään mitään. Puolessa välissä jouduin pysähtymään istumaan hetkeks ja odottelin turhaan et selviin ees vähän. :D Jatkoin matkaa kävellen talojen seiniä pitkin murun parvekkeen alle, istuin maahan, avasin kengännauhat, lähetin murulle "oon nyt täs alhaal", nousin ja menin istuu penkille (ai mikä känninen logiikka?). Se tuli ulos - luulin et se heittäis mulle avaimet mut parempi ehkä ettei :P - poltettiin tupakat ja mentiin sisälle. Kello oli ehkä kaks siinä vaiheessa.

Rapussa päätin lyödä patteria niin, et kaikki talon patterit piti hirveetä meteliä ja säädin hississä jotain paskaa. Sit kun päästiin sisään, menin makaa patjalle ja nousin saman tien ylös. Sanoin murulle "joo, mä meen nyt puhuu norjaa..." Ja ku tulin vessasta sanoin "en mä oksentanukaa."

Kulta piti musta kerranki huolta ja sano et Mirka taitaa mennä nyt nukkumaan, mä vastasin et niin mä vähän kelasinki ja sit mä sammuin heti (kaikki vaatteet päällä :/ yök). Puoliakaan tapahtuneesta en ite muista. Otus katto jonkun leffan tossa loppuun ja aina kun se yritti liikkua, mä olin ottanu siitä tiukemman otteen enkä päästäny sitä lähtee, huom. unissani! :DD Vittu et oli kiva kuunnella tota settii aamulla ku kultarakas vittuili oikeen tunteella.

Nyt olo on pahempi kuin pitkään aikaan, vatsaan sattuu aivan saatanan vitusti enkä voinu ees naida ton kaa aamulla ku sattu tosiaan niin paljon mahaan. Olin herätessäniki viel ihan kauhees jurrissa.

Vieläki sattuu. Ja toi otus lähti töihin, mut se tulee onneks jo tunnin päästä, sen piti vaa mennä auttamaan. Istun täällä ja dataan ku en keksiny muutakaan. :P Ai vittu kun sattuuuuuu.

Koitan pärjäillä täällä. Miten mä aina onnistun? :'DD

Hahaa, kattokaa mitä mä kuuntelen. Murun koneelta löytyy kivoja biisejä. Tää on oikeesti ihan vitun hyvä! (tai sit mä oon vaa vieläki liian pihalla) ;D

(Chorus)
Ya Boom - Pine...apple wine - ya dollar fifty all da time
Ya Boom - Pine...apple wine - ya dollar fifty all da time
Turn 'round and let me see ya
Turn 'round and let me see ya
Ya Boom - Pine...apple wine - ya dollar fifty all da time

I got a new dance
Hot like pepper-pot
From the old to the young
Gonna make your body rock

It's really easy - easy peazy
You can do it anywhere
Jump around like you don't care - singin'

(Chorus)

A young man broke his leg
Old granny broke her back
And Jimmy got a migrane from a falling coconut
The doctor was confused
He has a solution - a bottle of the apple wine was his prescription

It cured da broke leg
It cured da bad back
It cured da migrane - even cured da heart attack

The people started jumping
'Cause they were fellin' fine
The city's greatest sin was the boom-pine-wine

(Chorus)


Oksennan salee koht, hahaa. x)))

EDIT//

Pelasin eilen WoWii! Mitähän muru sano mun tehneen..? No siis, se tappo jotai tyyppejä, ja aina ku joku kuoli, mun piti klikata sitä oikeen puolimmaisella hiirinäppäimellä. Sit sen mutsi huus sitä ja se lähti menee, nii sen sen peliukkelin elämä oli mun käsissä. Kakkula vaa sano et "rämppää vaa tota ykköstä koko ajan nii sit se kuolee", mut se ei sanonu et sitä jota mä hakkasin - miekoilla - piti klikata et se ns. tähtää siihen tyyppiin... Ja muru oli kuulemma ottanu vahingos jotku ihan paskat miekatki käyttöö! :DD Sit murun peliukkeli kuoli, aika surullista. ;< mut joo, meenpäs tästä vaikka röökille viihdyttämään itteeni, oon ihan friikki tänään (sitä se darra teettää, mä en uskalla dokaa enää jos oon aina tällanen krapulas nykyään). :P