Ai mun nivuset. Ne tekee itsemurhan.

16. Lauantaina ja tänään. Nyt mä en voi vähään aikaan valittaa, oli ihan loistavaa! Mä taisin jäädä koukkuun siihen, mut onneks en ole ainoa. Kihihi.

Perjantaina tääl oli ihan hillitön meno; tääl oli Atte, Tommy, Ville, Antti, Éla, Oona ja minä. Mul hajoili pää Villen kans, kun se juoksi tääl kortsu päässä ilman vaatteita ja flippas oikein rankasti kuuteen asti. Me (minä ja --) ainaki melkein oltais haluttu nukkuu, mut joo... Sit kaikki nukahti paitsi minä ja yks noista miehistä, ja pääsin siit Villenkin riehumisesta karkuun.

Aamu oli kaikin puolin darrainen paitsi mulle, ku en ollu nukkunu sekunttiakaan koko yönä. Pojat tilas pizzaa ja sit ku muut oli lähteny ni tän yhen kanssa päivä jatku vielä.

Se oli täällä vielä puoltuntia sit, mut sit sen piti lähtee heittää mutsilleen avaimia, niin se ei jääny pidemmäks aikaa. Huh, miten kuollu mä olen. Ja iloinen. :)

Rupeen safkaa ja sekoilee, see ya.