Sekava entry.

Typerän tasanen olo. Ihan ku joku ihana olis kuollu just, enkä osais viel paikallistaa sitä. Sellanen haikee entiiämitäteen -fiilis. Tosi hyödytön olo. Ja oon ihan sekaisin. Emmä tajuu enää mistään mitään. Ja tää kappale tappaa mua sisältä. Niin ihana, mut niin vitusti muistoja et sattuu.

I'm walking empty streets
Hoping we might meet
I see your car parked on the road
The light on at your window
I know for sure that you're home
But I just have to pass on by.

So no, of course we can't be friends
Not while I'm still this obsessed
I guess I always knew the score
This is how our story ends.

Pakko vaa porskuttaa eteenpäin. Mä oon taas mokannu kaiken, Millan kaa vaa riidellään koko ajan ja ää. Miten mä saan aina tällasta aikaan? Ei oo mahdollistakaan. Huoh. Tosi sekava olo.

Boys in the girl's room
Girls in the men's room
You free your mind in your androgyny
Boys in the parlor
They're getting harder
I'll free your mind...

ps. "Ja nii, jos sul on jano nii siin terrarion yläpuolel on pullo."
Huoooh.

"Tietsä mutsi, missä meidän faija on?
En lukea, en tahdo tavata
En sydäntäni avata
Mutsi hei, mä en mee enää kouluun."