Mulla on jo nyt ikävä mun kultaa.

Tuska 2008 oli ja meni mun osalta, aika paskoissa merkeissä mut oli mul ihan loistohetkiäkin! Perjantaina riitelin murun kaa, Élan 75€ lähti kävelee (miten sille aina sattuu noin?), olin ihan ympäriämpäri jurrissa ja näin vaa yhen bändin koko illan aikana, mut sit muru tuli viel käymää faijalla... ;>

Lauantaina kävi vituttamaa ku jouduin venaa Anttii ja Kakkulaa tooosi pitkään Columbuksella, mut onneks ne tuli sit kuitenki - tunnin odottamisen jälkeen - ja meil oli ihan siisti päivä. Oli vaa tosi vittumaista olla Andersin kaa samassa porukassa...

Noooo, muru rupes kiukuttelee siin seittemän aikaa, joten lähettiin menee. Diablo olis ollu siisti nähä, mut mielummin oon mun rakkaan kaa vikana päivänä ku oon Suomessa. Sille vaan tuli paha olo henkisesti ja fyysisesti, sen kylki, polvi ja käsivarret oli ihan mustina ja turvonneita, ja sil oli kuumetta. Mentiin niille kattomaan Pakoa (taas) ja sit taas vaihteeks harrasteltiin irstauksia. Sit mun pitiki jo melkein heti lähteä.

Oli ihanaa, kun joku piti koko päivän kädestä ja hoki "älä ihan oikeesti lähe sinne!" ja yritti keksiä hyviä syitä siihen, miks mä en lähtis. Kaks viikkoo kuitenki on pitkä aika.

Näin Jaun ja Roynki lauantaina, Jaun perjantainaki! Oli tosi siistii nähä vanhoja kavereita pitkästä aikaa ja jutella vaikkakaan ei paljoo ehditty. Sain viinaaki päälleni siinä vaiheessa, kun hengailin hetken Jaun ja Royn kaa, tukka ja jalat oli ihan juomissa mut parempi nii, tuli festarifiilis viimeistään siitä vaiheessa! :'D

Nyt odottelen lähtöä. Tooooosi pelottavaa lähtee noin kauas. Ja ikävä kultaa. </3

Sä sanoit sen mulle eilen.
Pahinta oli se, et mä en voinu muuta
kun vastata samalla tavalla ja antaa sun sanoa mulle niin.
Tää on menny ihan sairaaks.
Sä oot liian rakas.

How do you feel? That is the question...
But I forget you don't expect an easy answer
When something like a soul becomes initialized and folded up like
Paper dolls and little notes, you can't expect a bit of hope
So while you're outside looking in, describing what you see
Remember what you're staring at is me

Cause I'm looking at you through the glass,
don't know how much time has passed
All I know is that it feels like forever, but no one ever tells you that  
Forever feels like home, sitting all alone inside your head...