Jaahas. Taisin saada viime yönä nimppariseksiä aika rajusti.

Eilinen oli kiva päivä. Ensin aloteltiin Riikan kanssa faijalla. Make ilmesty sinne, sähläsin sen uuden välineen kanssa ja sain sen vihdoin kasaan. Koeajettiin se ja loistava on! Se on niin suloinenkin. Hyi, pervot, en mä mitään irstasta meinaa.

Sit mä menin ja rikoin sen, typerätyperätyperä... Noo, ei siitä menny kuin yksi osa, ja niitä saa halvalla uusiakin. Toikin koko setti samettivuorusteisen arkun kanssa makso vaan 10€ (yleensä n. 40€ ja toi on i-h-a-n-a), kun siinä arkussa oli ihan ihan pieni valmistusvirhe (eli sain 5€ alennusta!). Pikaliimasin sen rikkinäisen osan kasaan ja siihen päälle vielää elmukelmua - sekin pikaliimalla - niin nyt sitä voi edes hetken käyttää. Vien sen Helille tänään mukanani niin muutkin saa siitä ilon irti. :)

Sit lagattiin ja käkätettiin joku kaks tuntia, kunnes mun piti lähteä Kesikseen (ei ois muuten yhtään huvittanu). Vedettiin lisää päihteitä, mä näin kasan mun pikkusia ja sit lähettiinkin stadiin.

Kiasmalla ekaa kertaa kahteen vuoteen, wow mitkä flash-backit. Jereä näin pitkästä aikaa, kovin ikävissä merkeissä: sen käsi oli kokonaan auki - hyvä ettei sormet irronnu, naama kyyneliä täynnä ja vaatteet ihan paskaset. Se kertoi mulle siitä parhaasta ystävästään, se lähti eilen... Siks Jere oli niin hajalla, ja kyl muaki hajotti ihan vitusti. Yritin vaan rauhoitella sitä ja vissiin onnistuinkin ihan hyvin, mut sit meijän piti lähteä ja Virpi lupas pitää Jerestä huolta. Toivottavasti se pärjäsi, mä en tiedä.

Metrossa törmäsin Minnaan ja kuulin vaihteeks tuoreimmat ja muhevimmat juorut. Se yritti taas parittaa mua Henkalle, ja kyl vois onnistuakin, ei siinä mitään, mut ei sitten kuitenkaan. Tää isoveli-pikkusiskosuhde sopii mulle paremmin kuin hyvin.

Meinattiin unohtua Élan kanssa metroon kun piti Rastilassa käydä (en muista yhtään et miks) ja Riku sitten heitti meijät takas Kesikseen (HAHAHAA, laiskat paskat). Jossain välissä tylsistyin siihen Kesis-porukkaan ja lähin faijalle. Soitin yhen puhelun ja kohta mulla oli kaks tuntia kivaa. Sääli, et sauna oli niin paskanen - kaikkihan faijalla on paskasta - mut kyl tuo tossa ilman saunaakin meni.

Havahduttiin ylös miehen kanssa ja tajuttiin kellon olevan puol neljä. Oli vähän sellanen "Aaaa, ei oltu tällä kertaa nopeita" -fiilis, mut hyvä ettei ollu kiire. ;D Se lähti ja mä nukuin neljä tuntia.

Metrikselle = kahvia ja yksi pummittu tupakka, himaan suihkuun ja siitä sit kaameessa darrassa vapputorille. Oli ihan kivaa joo, mut venailen täs et pääsisin lähtemään sinne Helille. Nadja soitteli ja kröhöm, mut ehkä, ehkä ei. ;>

Nyt on hyvä mieli. Tykkään olla tämmönen tyhmä jakis. <3